torsdag 10 juni 2010

SO LONG, BLOGSPOT!



Jag fick frågan om jag flyttat min blogg helt och ja, det har jag
. Efter 650 inlägg på Blogspot kände jag att det var dags att flytta tillbaka, dit jag hör hemma. 650 inlägg med blandade känslor, och så mycket jag undanhållt för er. 650 inlägg med lycka, kärlek, saknad, förakt och minnen. Nu är det dags att börja om från scratch.

Från och med nu hittar ni mig på
www.finest.se/Citty. Som toppbloggare. Vem som helst kan starta en blogg på Finest och jag svarar mer än gärna på era frågor via citty@finest.se. På Finest kan man mobilblogga, förinställa blogginlägg och dessutom får man möjligheten att gå på events, förhandsvisningar och sådant som inte "vem som helst" får ta del av. Numera kan man även ha en stor header samt bilder som är 700 pixlar breda, något jag tidigare saknat i Finest design.

Vad säger ni? Jag säger att vi ses på Finest!

6 kommentarer:

  1. fin blogg:D


    http://niweli.blogg.se/

    SvaraRadera
  2. Κеeр on wгitіng,
    great job!

    Also visit my websitе ... phpfoxtech.com

    SvaraRadera
  3. Hey very interesting blоg!

    Visit my webpаge - Related Site

    SvaraRadera
  4. Hеllо there! Тhiѕ аrticle could not
    be written any bеtter! Looking through this post reminԁs me of my prevіоus roommate!
    Hе constantlу kept pгeaching аbοut thіs.
    Ӏ'll send this post to him. Fairly certain he'll hаvе а vеry gοod геaԁ.
    Thanks for shaгіng!

    my page taufe geschenke

    SvaraRadera
  5. Great article.

    My homepage :: hemroids

    SvaraRadera
  6. Great article.

    Feel free to visit my web blоg; hemroids

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se