måndag 22 mars 2010

ALIVE.


Det är så sjukt hur hela ens värld kan, på nolltid, vändas upp och ner. Jag försöker vara stark men varje gång jag ser mig själv i spegeln så blir jag påmind om att jag är jag. Och jag lever. Det är hemskt att ha ångest över att man skulle kunna vara död just nu. Men jag lever. Kanske för alltid. Kanske inte. En sak är säker och det är att jag aldrig mer kommer riskera att någon annan får chansen att välja om jag ska leva eller dö. Det är slut på det nu. Det är slut på att vara ung och naiv nu. Jag gör slut med den delen av mig.

6 kommentarer:

  1. Säger som föregående skrivare, en dag i taget! Du vet att jag finns här! <3

    SvaraRadera
  2. Tjaa!
    Kolla gärna in bilder från modevisningen och eventjobbet jag gjorde för någon dag sedan. Det finns även video från min intervju med MaryJet.
    KRAM :)

    SvaraRadera
  3. Du är väldigt stark som skriver om det här i alla fall, det ska du veta! Låt det ta sin tid.

    SvaraRadera
  4. Du är stark & bra & jag hoppas du mår bra! Vill skicka ett lass med kramar.

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se