torsdag 18 mars 2010

NYTT I BADRUMSSKÅPET


Jag fick ett bud med dessa produkter idag från Bioline. Jag blev jätteglad men funderar om jag borde ta det som en pik? Kanske har företaget läst sett detta inlägg? Haha. Hur som helst är jag verkligen i behov av professionella produkter, dessa för acne-problem, just nu så jag tackar och bockar! Ska testa dem och sen återkommer jag till er, som alltid.


Nya schampon och balsam från GLOW. Jag kommer tävla ut några paket med dessa på bloggen nästa vecka!


Nya produkter från The Body Shop. Dessa fick jag av Fredrika (som för övrigt åker till New York och sen vidare till Miami imorgon! Avis...). Hon har även skrivit om deras nya produkter, ni kan läsa här. Jag testade bronzepudret idag och gillade glöden den gav.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se