tisdag 30 mars 2010

MY DAY (SKULLE PUBBATS IGÅR... MEN BLEV NÅGOT FEL PÅ TIDEN I BLOGGEN)

Här är min dag i korthet, alla bilder från grymma Kick Ass-premiären och lite till kommer imorgon tänkte jag. Riktigt bra film faktiskt! Därefter åt jag och Kimsi (jag drack en öl med andra ord) på Vapiano och pratade om livet och allt vad det innebär.


Jag fick lite nya produkter från Veet, tusen tack!

Sen kom ett bud med glass från Ben & Jerry's! Måndagslyx eller vad?
(Och lätt att den där väskan följer med mig lite överallt i sommar...)




Lille Melvin var där.


Och jag var rätt glad när Sanna plåtade mig.

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen. Vad tyckte du om filmen igår? :) Kul att du kunde komma också!

    SvaraRadera
  2. Klart att ni fick komma :)

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se