måndag 24 maj 2010

BLA BLA BLA


Så, nu är jag färdig med den här dagen. Eller åtminstone med datorn. Meningen var att denna vecka skulle bli någon slags hälsovecka men det lär ju inte hända. Imorgon blir det jobb som vanligt och på kvällen ska jag, Izabella och några bloggare till (jag vet inte vilka än) äta middag med Young and DivineTeatergrillen. Ska rocka mina nya bästis-skor, jeans och någon liten smidig topp tänkte jag. Och tjockiskameran åker nog med. Men! När jag kommer hem från Norrland ska jag träna upp konditionen i någon vecka eller två för att därefter inta boxningsringen tillsammans med Mikaela Lauren, det ni. Yes, jag ska äntligen börja slåss igen. Denna gång ska jag inte ha sönder min rygg, hä-hä.

Och förövrigt: Tävlingen avslutas på onsdag!

7 kommentarer:

  1. Jag införskaffade million volume lashes förra veckan efter att du skrivit om den, jag kan inte annat än säga att jag är sjuukt nöjd

    SvaraRadera
  2. Love your hair.. Å färgen e sjuukt snygg.. Hur får du den att hållas så rööd? Speciellt i soolen. Jag älskar rött hår, men färgar alltid brunt till sommaren för att det bleks så fort i solen :)

    SvaraRadera
  3. Ylva: Roligt att du gillar den! :)

    TinaF: Använder Tresemmes schampo och balsam för färgat hår =)

    SvaraRadera
  4. Jag tycker du har sjukt snyggt hår:)

    SvaraRadera
  5. Inte för att upprepa vad alla andra redan sagt men... ditt hår är helt maaaad :D Speciellt på denna bild, love it!

    SvaraRadera
  6. Du är jättefin i håret :)


    Kramar!

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se