onsdag 12 maj 2010

CHILLADE LITE PÅ KONTORET...


...Och då menar jag verkligen lite. Typ över den här bilden. Jag låtsas-chillar. Jag har sjukt mycket att göra "just nu", så jag har spenderat två nätter hos min mor för att få något slags perspektiv och leva lite enkelt liksom. Ja, få vara ung liksom. Mitt liv är väldigt ansvarsbaserat. Jag är verkligen tacksam för allt vad mitt liv innebär, men ibland är det bara så skönt att komma hem. Och få frukost tillagad. Dricka perfekt kaffe. Vara barnslig. Bli tårögd över sin egen frisyr. Gnälla lite. Nej okej, jag blir aldrig femton igen. Men jag är faktiskt inte äldre än 21 år. Jag menar, det är onsdag och röd dag imorgon - och det enda idiotiska jag gör ikväll är röker. Men det gör jag ju alltid, liksom.

Note to self: Du är 21 år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se