måndag 17 maj 2010

MILJONER FRANSAR & EYELINER TILL FOLKET


På bild ser ni lite godsaker från L´oréal. Volume Million Lashes är deras nästa storsatsning och jag kommer självfallet att testa denna mascara imorgonbitti. Borsten har mjuka piggar för extra volym, men det jag absolut gillar bäst är designen. Sjukt lyxig! 169 kronor går den loss på. Nytt för i år är även den svarta eyelinern ni ser under lipglosset. "Super Liner Duo" heter denna smarta sak vars pensel är olika bred beroende på vilken vinkel du väljer att måla med. Efter tio år som eyeliner-torsk så har jag en ganska stadig hand, men jag tror denna kan vara perfekt för dig som ännu inte fått in tekniken.
Denna kostar 155 kronor.

Produkterna lanseras om cirka två veckor om jag förstod det hela rätt.

1 kommentar:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se