söndag 30 maj 2010

EXHAUSTED


Nu är jag slut som artist för idag. Lite har jag dock fått gjort ikväll, eller nej, nu ljög jag. Hur som. Vinnaren i tävlingen blir helt klart Ylva - hennes motivering, som inte ens krävdes, klättrade in i mitt hjärta. Ni hittar den bland kommentarerna. Såg för övrigt att grabbarna bloggat om sin resa till Stockholm, så mer ingående information om deras resa hit hittar ni här (vi har väl alla noterat att blogga via bilder är min starka sida numera.)

Nu ska jag viga min kväll åt att äta, röka mentol och skriva.
Vi ses imorgon mina små kycklingar.

4 kommentarer:

  1. Älskar dina tatueringar! så snygga..

    SvaraRadera
  2. vad står det i svanken? Älskar den på armen, så jävla snygg!! :)

    SvaraRadera
  3. Anne: Tack!!

    Jenny: Motsatsen till kärlek är inte hat, det är likgiltighet.

    Nathalie: Tack :)

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se