fredag 7 maj 2010

STUFF.


Jag för lite drygt ett år sen / Den 15:de vankas bloggfest signerad Therese och Angelica, can't wait! Den 23:de, på morgonen, åker jag till Sollentuna och Unnis Salong för en renovering av mitt yttre. Några timmar efter ryker mitt korta hår och förvandlas istället till ett långt, rött hårsvall igen. Denna gång kör jag extensions för att slipp fiffla med clipsen i sommar. Något annat som händer inom två-tre veckor är att jag byter bloggportal och jag är sjukt exhalterad. Längtar verkligen!

2 kommentarer:

  1. vilket otroligt vackert hårsvall...jag vill oxå ha sådär mörkt. tror jag ska sattsa på det

    SvaraRadera
  2. Tja Citty!
    Hoppas allt är bra med dig snygging.
    Undrar vad du tycker om mitt senaste inlägg L o o k A L i k e ?
    Är jag lik GG ´-stjärnan?

    Puss!

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se