tisdag 27 april 2010

GOODNIGHTY-FROM-THE-ALLMIGHTY

Jag hostar, mår allmänt illa och har känt mig febrig/varm hela dagen. Så om en liten stund ska jag hoppa in i en varm dusch och sen blir det sömn. Nu ska jag välja ut vinnarna i den senaste tävlingen, i samarbete med A-Creme, jag har slackat efter lite på sistone på grund av många anledningar. Jag har bland annat intalat mig själv att jag kunde älska dig, vilket visade sig vara några veckor av förälskelse och inget mer än så. Men det gör mig inget. Livet ler mot mig. Jag har jobbat otroligt mycket och älskat det som aldrig förr. Jag har återfunnit kärleken till mitt hem, min plats på jorden, och jag skakar inte av rädsla så fort jag går hem ensam i mörkret längre - men undviker det en tidig lördagsmorgon efter för många öl på Kungsgatan. Om jag mår bättre imorgon, vilket jag ber för, så blir det Secret Wars med Jääään.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se