onsdag 28 april 2010

KAMERAN!


Här är kameran jag köpte i fredags, Olympus X-21.
Jag kan inte
riktigt rekommendera den men den duger som "slit-och-släng"-kamera.
Jag tycker bilderna blir lite bleka och tråkiga men
hottar upp färgerna i PS CS3
.
Den var på REA hos ElGiganten,
kostade 690 kronor och jag hade
presentkort på 450 kronor. Betalade helt
enkelt lite drygt 250 spänn
för kameran. De gav mig dock fel minneskort
(inget öppet köp) så jag
la ner över 500 kronor på bara minneskort den dagen.
Värt! Haha.
Men som sagt, den duger om man inte är jättekräsen.

2 kommentarer:

  1. haha, 250 spänn för en digitalkamera, det är inte illa :)

    Men om det va dom som gav dig fel borde du ju få byta det endå? Det har ju inget med öppet köp att göra om dom klantar sig? =/

    SvaraRadera
  2. Hej Citty,
    I have a digitalkamera Rollei RCP-5324, 5 pixel,2.4",3xApogon zoom,PictBridgeDirect, Price 99 € EURO. It´s my 2nd camera. For beginners good. The picture´s very good.

    Bye :)
    Daniel

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se