fredag 9 april 2010

KLARGÖRANDEN


Det är många av er som ställer samma frågor,
så jag kör
lite official answers en fredag som denna.

Är Stella din hund?

- Nej, dessvärre inte. Hon är på prov hos en annan familj just nu.
Jag tycker dock att jag borde få testa att ha henne då par utan barn
har en tendens till att göra en sak: Separera. Annars letar jag vidare.
Ska eventuellt träffa en hund på lördag, då får ni se bilder!


Vart/när kommer skorna ut?
- Modekungen.se inom en snar framtid. I adore them.
De kommer att kosta mellan 700-900 kronor.


Vem gör dina naglar?
- Sussie. Jag gjorde dem nionde mars senast(!) och nio av tio sitter fortfarande.
Hon är sjukt duktig och jag vill inte byta nagelskulptör.


När kommer svaren från frågestunden?

- När jag hade svarat, länkat er alla och gjort jättefint så fuckade så klart allt upp sig.
Så jag delar in svaren i delar i mån av tid. Första delen hittar ni
här.


Är du bjuden till Blog Awards?
- Ofcourse!

Vad är Finest Light?
- En sajt för Finest yngre målgrupp. Jag tror starkt på formatet!
Starta en blogg här om du är under 18 år.

Vad var det som hände när du mådde dåligt?
- Jag blev förföljd från tunnelbanan, överfallen precis utanför mitt hem och fick en kniv mot halsen av något psyko som tänkte döda mig. Jag lyckades på något sätt ta mig därifrån, få upp rätt nyckel och ta mig in i porten ensam - fråga mig inte hur, för jag har black out från och med den sekund som jag känner knivbladet försvinna från min hals. Det var obehagligt men jag bearbetar det hela.

3 kommentarer:

  1. gud va hemskt att bli förföljd sådär.. de är jag alltid rädd för att jag ska råka ut för.. tur att de gick så pass bra så du kom hem oskadd!

    SvaraRadera
  2. men gud, det va det värsta jag hört ! Vad va det för jävla galning ? är det känt vem det var el går galningen omkring fri än ?? hoppas verkligen han får ett hårt straff.

    skönt att du mår bra efter omständigheterna, men förstår att det är en heldel att bearbeta

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se