måndag 19 april 2010

UNNIS SALONG




Better late than never, right? I torsdags var jag och Izabella på ett event hos Unnis salong. Unni själv var fantastiskt vacker, så jag tar för givet att hon kan sin grej helt enkelt. På salongen kan man göra allt från ansiktsbehandlingar till restylane och botox, men nästa gång jag åker dit blir det nog för att köpa Dermalogicas grymma ansiktsspray som jag fick i en goodiebag efter ett Finest VIP-event sist. Linda Skugge var självfallet också där (eftersom att Skugge&Co anordnade eventet) och vi samtalade om allt från tatueringar till internt Sollentuna-snack, eftersom vi båda växt upp där. Det var roligt att träffa henne "in real life" eftersom att jag ofta blev jämförd med henne när jag var svarthårig - och nu är vi båda otippat nog rödhåriga, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se