torsdag 29 april 2010

TOO MANY WORDS......


Klockan är inte ens tio på kvällen och jag är sanslöst trött. Planen var att jag skulle jobba lite just nu, men jag kan knappt hålla ögonen öppna. Det får nog bli en lugn Valborg för mig imorgon trots allt. Jag behöver sömn. Och kärlek. Börjar helt seriöst fundera på om jag ska låta Johanna bli min manager ändå. Hon tjatar ständigt om att hon vill hitta en pojkvän till mig men det slutar alltid med att jag väljer någon själv, oftast inte en helt normal sådan med andra ord. Jag kommer aldrig glömma när jag berättade för Grynet att jag börjat träffa han som senare blev min pojkvän, runt 2008. Hennes första reaktion var "Jaha, vad är det för fel på han då?" Och hon var helt seriös. Mamma vek sig dubbel i skratt. Ja, ni förstår ungefär vad jag pysslar med. Fast. Får ni för er att ragga på mig får ni gärna vara lite störda. På ett eller annat sätt. Annars kommer jag känna mig som en psykpatient. Om du är normal alltså. Nu ska jag sluta svalma. Antihistaminet gör sitt. Godnatt.

3 kommentarer:

  1. Hej Citty,
    ruhe Dich aus. Schlafen ist die beste Medizin. Wünsche Dir Gute Besserung.
    Auch bei mir ist eine Müdigkeit heute, weiss nicht warum.
    Lass Dir Zeit mit dem Finden eines Freundes.
    Es heißt:"Drum prüfe, wer sich ewig bindet".
    Ausserdem bin ich ja auch noch da ;)
    Schlaf gut. Gute Nacht.
    Hälsingar
    Daniel

    SvaraRadera
  2. Du är så jäkla grym!!
    "Normalt" är outhärdligt!

    SvaraRadera
  3. Haha ja men det är ju så! Det är ju alltid nått med dom du faller för :)

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se