tisdag 13 april 2010

VINN EN A-CREME!


"A-Creme" började säljas redan 1954. En läkare anser att denna kräm borde ingå i de vanliga rekommendationerna när det kommer till barnens hudvård och en annan, Michael G:Koch, tycker att denna kräm är den bästa när det kommer till att behandla uttorkad hud i både ansikte och på händer. Den fungerar som handkräm, fotkräm, barnsalva, antirynkkräm och mot eksem. Ja, allt i allo helt enkelt. Jag själv får lätt torra fläckar på kroppen och använder krämen där. Den är ganska fet men jag tycker den fungerar finfint i ansiktet också.

Jag tävlar nu ut fem stycken "A-Creme"-krämer. Motivera i kommentarsfältet varför just du ska vinna en creme från "A-Creme". Glöm ej att skriva din e-postadress i kommentaren!

17 kommentarer:

  1. Åh, den är så bra!
    /P

    SvaraRadera
  2. Hej Citty,
    för min 3 barnen.
    So I can say it´s good for kids skin......
    Eines meiner Kinder ist in der Pubertät und eines leidet unter Neurodermites.
    Med vänliga hälsingar
    Daniel
    www.myspace.com/ahavamusic
    ahavamusic@hotmail.de

    SvaraRadera
  3. jag hade vart med om man sluppit motivera i sin egen blogg :P

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Den här otroligt kalla vintern i kombination med stress och alla möjliga påfrestningar för min hud har gjort att jag ser ut som ett cirkus freak. Det har varit en skitvinter helt enkelt!

    Röda, nariga fläckar pryder mitt ansikte och mina händer är torra, spruckna och gör ont. Skulle verkligen behöva en kräm som kan hjälpa mig då jag är trött på att se ut såhär och ha ont.

    Tack för en bra blogg!

    / Sandra

    strandljung@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Vilken himla bra tävling! Jag är med och har skrivit en motivering i min blogg samt länkat till inlägget här: http://jigglyxoxo.blogg.se/2010/april/min-mot.html

    / jigg-ly@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag skulle jättegärna vilja ha en sån kräm, jag har alltid lidit av eksem och torra fläckar här och där och nu när det börjar bli vår och klimatet "förändras" blir det alltid mycket värre för min del, vilket inte är det vackraste speciellt när det är i ansiktet eller när händerna spricker upp haha.. Så därför skulle jag jättegärna vilja prova och se om detta fungerar!

    // Emma

    SvaraRadera
  7. Jag skulle jätte gärna vilja ha en sådan kräm. Speciellt nu när vädret slår om från kallt till varmare så blir min hy helt konstig och jag blir jätte torr, detsamma med händerna. Så jag skulle nog behöva en kur med ett bra medel för att bota den torrheten och skulle bli glad om jag vann ! :)

    Tack för en bra blogg i övrigt ! rock on

    mail - jennie905@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Hej. Jag vill vinna för att allt är allmänt pissigt just nu, har haft inbrott i bilen och blev utan telefon och plånbok med mer. Så jag behöver lite lycka genom en A-creme tror jag. Materiella ting löser det mesta haha. Sen skulle det vara grymt att få testa den där krämen alla pratar om just nu, just nu är inte hyn den bästa.

    SvaraRadera
  9. jag vill ha krämen eftersom att jag för tillfället ser ut som fan. nått kanske kan hjälpa.

    jozefin___@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Min mail är förresten vinterfeber@hotmail.com
    //Rebecka som skrev kommentar imorse

    SvaraRadera
  11. Min kropp skulle älska den krämen! Jag har länge haft problem med torra fläckar runt om på kroppen, på flera ställen ändrar huden färg och lossnar lite om man kliar på det, inte ett dugg mysigt och lagom pinsamt! Har även lagom med spruckna nagelband. Vintern har vart tuff på huden, inte minst i ansiktet och på händerna. Hahah. Låter som en ordentlig mirakelkräm, får jag säga!
    Fungerar den på bristningar med? ;) i så fall skulle det vara bästa medicinen för min zebra-hud.


    maria.chrysander@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Motiveringen är att jag är less på att min hy är så "ful" och torr, skäms nästan att visa den. Jag har hört att denna kräm är ett mirakel, men att priset på är alledels för orimlig för min del.

    e-post, annesjodin@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Varje sommar blir jag jättebrun, men får efter ett tag så otroligt fula och torra fläckar överallt. Ofta i ansiktet..vilket är sådär kul. Jag är så trött på dessa fläckar och inget verkar hjälpa, därför hoppas jag verklligen att jag vinner och att det här kanske kan åtgärda mitt problem.

    epost: liveloveblogg@hotmail.se

    SvaraRadera
  14. Finaste Citty! Jag tittar in här på din blogg varje dag, och har följt dig i över ett år, men är ändå ruskigt dålig på att kommentera.

    Jag tänker inte dra några sorgehistorier om att jag är vårdeppig och att allt känns piss, för jag har det säkert lika tungt som alla andra.
    Jag vill vinna A-cremen just för att jag känner igen mig i beskrivningen. Min hy är väldigt känslig, och reagerar på det mesta som jag försöker mata den med. Lite av en protest, uppenbarligen. Börjar bli desperat, jag vill inte se ut såhär!

    Om jag vinner en av krämerna så looovar jag att bättra mig med kommentarerna.

    Puss! Ylva.
    thehivesarelawandyouarecrime@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  16. Åh, det där låter som en kräm som mina händer skulle tycka om! Mina händer har varit alldeles fnasiga (ja, sådär så att de fastnar i allt) hela vintern, och inte blir det bättre av alla papper jag håller på med på jobbet. Eller som idag när jag har städat, det enda som saknas på handen är en eller två tumbleweeds (du vet sånna där rullande buskar i westernfilmer) så är bilden fulländad.
    /Johanna
    bubbel85@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Mina tummar är i desperat behov av en mirakelkräm. Har provat allt å inget funkar! Så här ligger de till, riktigt pinsamt att avslöja Men... För en månad sen fick jag Super Mario Bros till Wii, det va så roligt att jag spelade konstant början = Mina tummar är svullna, röda, nariga, torra och längar efter något som kan bota detta! A-Creme kanske?!? ;)
    / Desiré
    dessi-dessi@hotmail.com

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se