lördag 24 april 2010

SCUFFERIET






Som några av er vet, och andra inte, så är jag glutenintolerant och har varit det hela mitt liv. Det finns sällan något gott för mig att äta på caféer och liknande, men nu har mamma hittat "Scufferiet" som ligger i Hagalund, Solna. Det var riktigt mysigt där och vi köpte nog med oss halva sortimentet hem! Haha. Jag åt spenat- och fetaostpaj som jag verkligen kan rekommendera. Även ni som tål gluten bör tänka över intaget. Det finns en anledning till att jag är smal och orkar jobba så mycket som jag gör - jag äter inte vete, som gör dig både fet och trött i det långa loppet.

5 kommentarer:

  1. Nej men vad är detta egentligen? Vad är det för trams som säger att vi blir fet och trötta av vete? Hallå, verkligheten talar. Lägg ned o börja om....

    SvaraRadera
  2. Jag är ju laktosintolerant verkar det som, skitjobbigt när det är mjölk i allting också, va det laktosfritt café också?=)

    SvaraRadera
  3. haha anonym, gå till en dietist och kolla om dom ber dig äta vete för att må bra. idiot

    SvaraRadera
  4. Saknar din mamma armar?

    SvaraRadera
  5. Anonym 1: Man blir trött av vete. Fråga vilken dietist som helst.

    Anonym 2: Haha. :P

    Anonym 3: Ja precis. Man ser ju inte att hon äter med handen på den andra bilden.

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se