lördag 20 mars 2010

BE CAREFULL

Raderar detta inlägg på grund av att det får mig att må illa.

13 kommentarer:

  1. Sehr geehrte Citty,
    wie geht es dir?
    Diese Welt ist so cracy.
    Seien Sie vorsichtig.
    Gott segne Sie.
    Mit freundlichen Grüßen
    Daniel

    SvaraRadera
  2. hjälpte någon dig?

    SvaraRadera
  3. Va? På riktigt? Nu blev jag lite rädd. Ta hand om dig. Låter som en traumatisk upplevelse...kikar in här senare så jag vet att du är ok...

    SvaraRadera
  4. ohgod, vad läskigt.
    hoppas du är ok.
    be careful!

    SvaraRadera
  5. Nu blev till och med jag orolig..fast jag inte känner dig. Hoppas att allt är bra med dig hur som helst och att svinet åkt fast! Kramar C

    SvaraRadera
  6. Såg en del av din text då jag har dig på bloglovin, och även om jag inte känner dig så hoppas jag att du mår bra och att du tar hand om dig!
    Har ju inte kunnat läsa helt vad som hänt, men kämpa på!

    SvaraRadera
  7. Fast jag inte känner dig så bra hoppas jag att du mår bra & att svinet tas fast! Ingen ska behöva vara med om sånt.

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se