måndag 15 mars 2010

ELVA GRYMMA VECKOR.


Det är en ny vecka och vi har tre(!) nya praktikanter på Finest.se. Pillan, Jessica och Isabella. Det kommer bli elva grymma veckor, det känner jag på mig. Och jag mailade precis en känd skönhet frågan "Vilken färg ska jag inte ha på mina kalsonger?" - kändes lite skumt, men jag tror nog att intervjun kommer att resultera i något riktigt roligt. Lunchen spenderades med tjejsnack deluxe, in deed.

BTW. JAG SKA TILL HULTSFRED I ÅR IGEN.
Se bilder från förra året här.

4 kommentarer:

  1. faan vad grym bild!

    du har ascoola foton. Tar du dem själv eller är det någon annan som fotar & redigerar? :)

    SvaraRadera
  2. Oj va många praktikanter, kul att en heter Jessica=)

    SvaraRadera
  3. Soza: Taack! Jag plåtar och redigerar själv :)

    Jessica: Ja dom är många, men de är asschyssta så det är nice :)

    SvaraRadera
  4. shit du e så jävla snygg!!! Älskar outfitten ;D

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se