fredag 26 mars 2010

INNAN ALLT FÖRSVINNER.


Jag säljer min själ nu. Vem vill ha den? Ni kan ju spekulera kring saken. Nu ska jag hem till min kompis och se till att göra världen lite bättre. Med min närvaro helt enkelt. Hah. Tjena liksom. Men whatever. Jag är förvånad över att det ens finns folk som ens orkar med mig. Det är en jävla gåta. Förutom du mamma. Det är dig jag vaknar för varje morgon. För att du älskar mig så där genuint och enkelt. Tänk att vi aldrig bråkat. Tänk att du stått ut med alla mina upptåg. Som när jag tatuerade mig i nacken utan att säga något eller somnade utanför dörren. Eller när jag var nybliven 18-åring och drack så mycket att jag klarade ett promille vi inte ens borde tala om. Tänk att jag spenderat hela mitt liv med dig. Och ändå älskar du mig. Så som jag älskar dig. Tänk att jag fick världens bästa mamma. Det finns ingen bättre människa än dig. Jag kommer att älska dig från den dagen du skapade mig - tills den dagen jag träffar Gud. Så snälla stanna här för alltid för jag går när du går.

Du har lärt mig allt jag kan,
men det gick väl ganska snabbt ;)

Mitt hjärta slår för dig.

3 kommentarer:

  1. Så underbart att ha en sån relation med sin mamma :) Det låter helt otroligt att du aldrig bråkat med henne, okej om hon var en curlingförälder som gett dig allt du velat, men du verkar väluppfostrad (haha) och ödmjuk så jag betvivlar den teorin!

    SvaraRadera
  2. Det är inte svårt att älska dig Citty. Jag är världens lyckligaste mamma som har fått lyckan att leva med dig, uppleva med dig och få älska dig. Jag är väldens lyckligaste människa, så enkelt är det.

    SvaraRadera
  3. Vackert Citty - varmt - vackert. =)

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se