onsdag 31 mars 2010

SIDE KICK?


Den här fantastiskt vackra tjejen hoppas jag på att få träffa inom en snar framtid. Hade ett långt samtal över telefon idag med en tjej jag fick kontakt med via Rebekah. Vi får väl se om hon passar mig. Jag tycker hennes snälla ögon säger det mesta. Men som sagt. Jag kommer att vänta på den individ jag kan tänka mig att spendera resten av mitt liv med. Och då menar jag inte en pojkvän. Anledningen till att jag vill skaffa hund trots att jag är singel är delvis av den anledningen. Jag vill skaffa en hund med mig själv, och inte med någon som sedan tar min hund ifrån mig på ett eller annat sätt.

Så tänk på det söta läsare, ska ni skaffa hund? Gör det för er egen, och hundens, skull och inte med någon som ni möjligtvis måste separera från om något år eller två. Eller femton.

3 kommentarer:

  1. Hon är verkligen jättefin! Hoppas att hon passar din livsstil och att ni kommer bra överens!

    Håller tummarna! :)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin tjej :) Hon hade nog passat dig, hade blivit en cool accesoar på dina bilder x)
    <3

    SvaraRadera
  3. Intresserad av bullterrier-valpar? Leveransklara om ca en vecka, spana in min blogg för att kika! :)

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se