fredag 19 mars 2010

FREDAGSGODIS



Veckans kändisstil har jag lånat från "The OC"-stjärnan Rachel Bilson.
Där
tipsar jag om hur du kan bära upp den nya mjukistrenden som sköljer över modevärlden.

Jag själv bunkrar upp med kostymbyxor i lite större modell just nu
, because it's hot.

I veckans snyggaste har jag valt ut en skådespelerska, en artist och en
bloggare som veckans snyggaste personer.
Folk får gärna tycka vad de vill
om denne bloggerska
jag skrivit om, men jag tycker att hon blivit riktigt vacker på sistone.


I veckans bloggkoll har jag skrivit om Kissies nya kinder (hur konstigt det än låter),
om hur Kenza inte låter relationer stoppa henne och spekulerar i
vad fan
Blondinbella har gjort med Tyra Sjöstedt
?! Klicka här för att läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se