tisdag 23 mars 2010

TYSTNAD


Känner mig tråkig, orklös och värdelös idag.
Så bjuder på en betydligt mycket mer glad
brud på bilden ovan. Jag lyckades få lite gjort
på jobbet, men betedde mig nog mest som en zombie.
Imorgon ska jag försöka att vara lite mer positiv.
Så där som jag brukar lyckas vara. Genom allt.
Fast jag var i och för sig väldigt taskig mot någon imorse.
Men det var inte mitt eget fel. Ett tips till alla människor
där ute som vill ha med mig att göra: Terrorisera mig inte
när jag inte vill prata om något. Då kastar jag inte bara in
handduken - jag slänger den i fejset på er.

Nu ska jag fräscha upp mig och krypa ner framför veckans
bästa TV-dag en stund till. Punkt och slut.

4 kommentarer:

  1. Du är stark Citty! Gör det du måste för att ta dig igenom det här och överleva. Var en Zombie, kasta ansiktet i fejan på dom. Skrik lite högre än alla andra och krossa talrikar. Jag känner inte dig och kan inte säga att du kommer klara det här eller att du är stark. Men att dömma det jag ser på din blogg verkar du stark. Och som en såndär imponerande människa som klara allt livet kasta på en! Rocka på Citty, även om du måste ligga lite lågt just nu.

    SvaraRadera
  2. Lieber Citty,
    Sie sind starke Frau.
    Niemand, der DURCH soetwas Geste des Geistes, weiß, war man im inneren fühlst.
    Seien Sie ein Zombie ins Gesicht Fejan auf sie werfen.
    Lasse Dich nicht unterkriegen.
    Die Stand By Your Side. Ich bin für Sie da.
    Best Halsingland
    Ihre
    Daniel

    SvaraRadera
  3. det är André

    SvaraRadera
  4. Alla har rätt till dåliga dagar!
    Men du är bra!
    Din blogg är bäst!
    Så hoppas du fick en skön natts sömn! :)
    Keep up the good work bruden!
    PUSS

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se