torsdag 18 mars 2010

NAKEN OCH EXPOSED.


Det kan vara så att jag är nya Maria Montazami. Varenda gång jag köper ett nytt läppstift (har kanske en i alla fall 10-15 stycken läppstift i olika nyanser av rosa) så tycker jag att den nya nyansen är den absolut finaste jag någonsin sett. Kan man bli besatt av läppstift? Möjligt. Hur som. Sharpen up. Mitt nya läppstift går i en lite ljusare aprikos nyans. Det är mer orange än rosa, bilden ger ingen rättvisa.

Nu har jag precis ätit middag. Rutinerad, jag vet. Det blev nudlar med kött,
sallad och typ ett ton curry. Nu ska jag brun-utan-sola och måla naglarna.

1 kommentar:

  1. Haha=) va roligt, det var precis så jag satt och tänkte när jag kollade på Hollywood fruar sist. För jag också BESATT av läppstift och jag har haft en favorit från MAC jätte länge, förut skulle den tydligen sluta säljas men det blev inte så, THANK GOD! :D haha

    puss

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se