tisdag 16 mars 2010

FOBI FÖR ATT HALKA?





Efter jobbet åkte jag en omväg hem för att slippa is-backen. Sen trippade jag på tå hem från affären. Jag är verkligen rädd för att halka. På riktigt. Jag får hjärtklappning och när jag väl halkar till känns det som att jag ska spy. Haha. Ja ja. När jag väl var hemma slängde jag på lite fläskkotletter i en panna med olja, hackade grönsaker och åt middag. Därefter blev det smoothies framför Kanal5's absolut bästa TV-dag. Nu ska jag fortsätta att glo en stund.

3 kommentarer:

  1. Sv;
    Men lägg in bilder på dom?:D
    voooosh va bra du och din blogg är, satan i mitt helvette:D

    SvaraRadera
  2. Du, jag känner igen känslan: jag är helt jävla livrädd för att ramla jag med, och det är ju SVINHALT ute nu! Vidrigt.

    Dessutom har jag faktiskt drattat på ändan en gång redan - jävligt ont gör det, och som sagt var: är det vad man minst av allt vill, så hinner man tänka mkt när man är påväg mot marken...

    SvaraRadera
  3. Jag är likadan. Jag kan ligga kvällen innan jag ska någonstans och vara rädd att det ska vara halt och att jag ska halka. Värt att nämna är väl att jag halkar nästan jämt.

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se