tisdag 30 mars 2010

OH, WHAT A DAY.


Oh, what a day. Jag har mest jobbat administrativt idag. Och haft möte som jag nämnde tidigare. Så de artiklar jag hunnit knåpa ihop är en om Carolina Gynnings uppvaknande, en om att Ricky Martin är gay (of course!) och igår skrev jag även om Kenzas bröst - som verkar vara ett hett samtalsämne just nu. Jag själv är förvånad. Tänk att folk betalar 40.000 kronor för att se ut som henne, och hon har det redan. Hon har det liksom. Hon borde vara stolt istället för att hänvisa sina läsare till Kissies blogg, haha.

Jag har för övrigt blivit en riktig slacker när det kommer till klädval så idag langar
jag kostymbyxor och ett oversized linne. Eller banan i pyjamas som jag även kallar denna outfit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se