måndag 22 februari 2010

B-DAY DINNER


Åt middag med min mor, mina bröder, Manne och
min morfar på Hägges i Häggvik. Riktigt gott. De har verkligen
rustat upp sin meny. Jag fick lite allt möjligt i födelsedagspresent.
Jag önskade mig bara att jag och Mamma ska se sista
Bounce-föreställningen och det ska vi! Dessutom fick jag
presentkort på ICA av Willy, Douglas och Manne vilket
jag verkligen behöver just nu, haha!

Hela dagen har varit utmärkt för min del. Lugn och skön - och kreativ!
Delade för övrigt bil med fyra personer jag aldrig
träffat i hela mitt liv till Liljeholmen. Lite annorlunda,
men riktigt schysst efter att ha väntat på bussen i en halv timma.
I 20 minusgrader.

1 kommentar:

  1. Åker själv till Liljeholmen varje morgon och hem därifrån varje eftermiddag... nu är det ju ett jävla kaos kan jag lova. Det här med vinter verkar inte vara SLs grej.

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se