söndag 21 februari 2010

QUESTIONS/ANSWERS



Brassa sa... Hej! jo jag undrar bara varför du
bytte till blogger och vilka fördelarna och nackdelarna
är om man gämför med blogg.se.

Funderar nämligen själv på att byta till blogger;-)
Ha det bra!

Jag bytte till Blogger då jag tycker att blogg.se strular alldeles för mycket.
Jag har mest tid att blogga på kvällarna och då kommer jag knappt in på sajten.
Blogspot strular aldrig, inte för min del i alla fall.
Här på Blogspot krävs dock en del skills;
Om du till exempel vill ha stora bilder i bloggen så måste du ladda upp
dem någon annan stans först, då själva verktyget vill spara så mycket
utrymme som möjligt. Du måste sedan koda in bilderna via HTML.
Men jag gillar blogspot. Det känns mer "jag" liksom. Det positiva med
blogg.se är att du får en större chans att synas (på första sidan) samt
får mer kommentarer. Men det är inte det viktigaste för mig.

1 kommentar:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se