torsdag 18 februari 2010

KUNGEN


Dansade vidare en stund. Rock that body och Memories fick bli vad jag är ikväll. Älskar stunder som dessa. Kanske för att jag ibland vänder blad, enligt vissa. Enligt mig själv så kan jag skriva om hela Bibliotek på nolltid. Kanske för att jag ibland tror att jag är kung, men ibland måste jag helt enkelt peta tillbaka mig själv på tronen. Jag håller fast vid att livet är rätt fint och att tårar är slöseri på kroppsvätska. Så mycket kärlek som bor i mitt hjärta. Det är rätt vackert och ibland undrar jag om jag är kroniskt hög trots att jag aldrig tagit en drog, under min tid i detta liv. Kan ej tala för de varelser som tidigare ägt denna själ.

Nu ska jag och min
Sexy By Sweden-dress sova.
Jag har båda varianterna som finnes här.

2 kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se