tisdag 9 februari 2010

QUESTIONS.


Jag tackar er för den fina responsen kring min nya blogg. Den är uppskattad ska ni veta. Jag känner dock att jag behöver införa något nytt, trevligt i bloggen. Som ett koncept. Kanske "dagens fråga" - som många andra bloggare också kör på. Kanske vill ni att jag skall reda ut en jobbig situation åt er? Hjälpa er att hitta smartare vägar i livet när ni står inför ett val? Kanske vill du veta vad den där toppen du köpte förra veckan passar till egentligen eller så kanske du vill veta hur man bär upp kostym som kvinna? Eller så kanske ni vill veta något om mig? Bring it on.

Maila era frågor till
citty.olsson@hotmail.com - märk mejlet "Dagens fråga".
Var anonym om du känner för det.

5 kommentarer:

  1. Hahaha du kan vara som en Farbro Barbro! xD
    "Hej va' kan ja hjälpa dej mä?"

    SvaraRadera
  2. Wannabe Dollyblond is in da house! (ja, du alltså)

    SvaraRadera
  3. Anonym: Dolly är grym och inspirerade, men hon är inte ensam om att svara på frågor. =)

    SvaraRadera
  4. Jag syftade mest på: "Kanske vill ni att jag skall reda ut en jobbig situation åt er? Hjälpa er att hitta smartare vägar i livet när ni står inför ett val? Kanske vill du veta vad den där toppen du köpte förra veckan passar till egentligen eller så kanske du vill veta hur man bär upp kostym som kvinna?"

    SvaraRadera
  5. Anonym: Hon har "dagens dilemma" (?) men brukar ej läsa dom inläggen då den typ av inlägg inte tilltalar mig personligen. Läser inte hennes blogg så ofta dessvärre. Får bli bättre på det.

    Eftersom att folk ändå mailar mig och facebookar mig ständigt med diverse frågor kan jag ju lika gärna svara öppet på bloggen =)

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se