lördag 13 februari 2010

FREDAGSKVÄLLEN





Jag, Anton, Madde, Jakob och Kenta började fredagskvällen hos mig. Sen kom min brorsa också. Det blev öl, skitsnack och chips i mängder. Lika trevligt som alltid. Därefter drog jag, Madde och Jakob till Harry B James där jag träffade bland andra Erla och Nathalie. Sjukt länge sen så riktigt kul att se dem.

Vaknade av att Kenta (hunden) låg och sov vid mitt knäväck. Sockersöt.
Gud, vad jag saknar att ha hund. Hursom. Nu ska jag försöka reparera mig själv.

5 kommentarer:

  1. Woho! Motörhead är bäst ;D

    SvaraRadera
  2. Så söööt..jack russel? Är han valp?

    SvaraRadera
  3. Sanaz: Jaa, en liten valpis. Supersöt!

    SvaraRadera
  4. Det var kul att träffa dig också gumman, var som sagt länge sen. Får ta igen det sen :) puss på dig

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se