söndag 21 februari 2010

UNDERBAR HELG



Jag & Johanna gjorde lyxmiddag (Johanna lagade, jag gav direktiv) och därefter
kollade vi på The OC och åt massa godis. Sjukt mysig kväll!



På lördagsmorgonen svängde jag förbi den här lilla familjen. En liten anonym familj.
Jag och Amanda åkte till Sollentuna Centrum för lite catching up, riktigt trevligt!
(Amanda är en av mina bästa och äldsta vänner, för er som icke vet det.)



Världens finaste Isabella.


Isabella ville inte hålla posen.


När Amanda, Bella och hennes karl skulle iväg på middag gick jag tillbaka hem till
Johanna för att diska upp och göra henne lite glader.


Sen kom min fru hem och lagade lyxmiddag enligt hennes eget initiativ, haha. Skämtåsido. Jag tvingade henne att köpa Hotdogs, faktiskt. I love them. Efter vår über-nyttiga middag blev det sjukt mycket grönsaker, chips, dipp och godis. Tack, tack, tack för allt Johanna. Kärlek.

2 kommentarer:

  1. Tack själv hjärtat!! :) Helt bäst helg.
    Kom på en sak, ska vi ha alla dessa barn sen, kommer vi behöva ett sjukt stort kök.. och anlita en kock?

    Kärlek

    SvaraRadera
  2. Crap, jag har missat o skriva grattis, så..Grattiiiiiis! Älskar din blogg :)

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se