tisdag 9 februari 2010

MY DAY


Idag chillar jag i stickat, som ni ser. Klockan nio imorse anlände jag kontoret. Skrev lite om Brangelina och om "Twilight"-hunken. Därefter blev det Vårdcentralen där det konstaterades att jag skulle komma tillbaka om det blir värre. Att vara sjuk i en månad räcker visst inte. Fick även höra att det är farligt att röka. Big News, så att säga. Måste sluta ändå. Åtminstone på vardagar. Och ja juste, jag är tillbaka på kontoret sen ett par timmar tillbaka och har bland annat skrivit lite "Paradise Hotel"-skvaller samt om mina nya favoritskor. Enjoy!

3 kommentarer:

  1. Vadååååå? :D
    jag vet inte vad du ska få av mig än! =/
    Och du fyller ju snaaaaart! Nu blev jag stressad haha, blir det bra meed en brieost? hahaha

    SvaraRadera
  2. Nä jag ska inte heller fira, så du behöver inte köpa nåt heller xD
    <3

    SvaraRadera
  3. Diggar din tröja, får man fråga vart den är köpt i från?

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se