onsdag 24 februari 2010

SAY GOOD NIGHT
- AND GO.


Nu avslutar jag denna dag. Med röda ögon och ett nervöst ansiktsuttryck. Lider av viss paranoia idag, människor är obehagliga. De kan ju vara mördare. Eller så har min Com Hem-box gått sönder och jag lever för TV4-nyheterna. Men. Som jag brukar säga: Livet är rätt fint ändå. Vet ni vad det vackraste jag vet är just nu? När tunnelbanan åker mot Gamla Stan, från Slussen. Ungefär så händelserikt är mitt liv, denna februarimånad. Men snart är mars och plusgrader här. Och då börjar jag slåss mot naturen igen, i form av skinnjacka, och färgar min jävla utväxt. Förresten. SL:s tydliga problem är ingen katastrof, det är ett I-landproblem. Att vi ens har något att vakna upp till varje dag, det är vad vi skall uppskatta. Bit ihop, vänner. Godnatt.


BTW. Jag är med på Bracy.se och tipsar
om mina favoritaccessoarer.
KLICK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se