söndag 28 februari 2010

QUESTIONS/ANSWERS



Hej Citty, jag vill helst va anonym....
Tänkte bara kolla vad du brukar ha på dig till dina sammetsleggings?
Har ett par blå från Bikbok men vet inte riktigt vad jag ska ha till...

Hej! Du kan ha dem till i princip vad som helst.
Jag tycker om att köra en längre långärmad tröja, ringar och ett
par kängor till mina. Ett tips är att köra en lite längre överdel
och ett skärp i midjan. Ett par robusta klackar till det
hela och du har en partyoutfit ordnad.


Skicka din fråga till citty.olsson@hotmail.com eller kommentera
ett inlägg, större chans att jag svarar om du mailar.

1 kommentar:

  1. Hej citty :)
    first of all, love your blog!
    och förlåt om jag frågar, du har säkert sagt det förut, men har precis börjat läsa din blogg.. vad har du för kamera?:) och du brukar ju liksom ha en sån där sladd med knapp eller vad man nu ska säga haha ingen aning om vad ddet heter. Men ah.. skulle iallafall vilja veta vad du har för kamerautrusting / tillbehör och allt!

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se