lördag 20 februari 2010

ON THE HILL



Ur franska Vouge. Bilder via
Knight Cat.

Har haft en jättebra dag med min fina Amanda. Vi var i Sollentuna Centrum och spanade i butiker och pratade minnen. Kom på att jag inte träffat henne helt ensam sen 2006 eller 2007. Tiden förändrar verkligen saker, men nu är vi tillbaka. Och lite smartare och bättre än förr i tiden. Framför allt smidigare...

Sitter nu hemma hos Johanna och låter tiden åldra mig. Kvällen lär, för min del, bli lugn eftersom att jag planerar att vara nykter ett tag framöver. Fyller för övrigt år på måndag, och jag kommer fira det hela med att äta middag med familjen. Det räcker så. När jag fyller 22 år kommer jag att slå på stort. Två är nämligen mitt favorittal. Då blir det kalas, vill jag lova.

2 kommentarer:

  1. Damn! Så råläckra bilder. Vilken inspiration till sommarens festivalhäng. Syftar på sweden rock och sonisphere.

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se