torsdag 11 februari 2010

FINEST AWARDS


Min prinsessa var där.


Kenza var snygg som alltid - och vann dessutom två priser.


Min chef med sin pojkvän Andreas. Alex förtjänar förövrigt guldmedalj!


Elin, aka Dolly Blond, var också på plats!


...Och Sibel var på hugget!


Benko & Bane. Gullepluttar.


Bingo & Katrin delade ut pris!


Alice var sockersöt.


Li & Rickard. The Power Couple.


Min fina granne Minaya!


Cimon var också där, och på hugget kan jag lova er!


Josefin vann pris för "årets toppblogg på Finest" och reaktionen var otroligt härlig.
Ni skulle sett henne! Haha. Lyckopiller.

ALLA VAR DÄR. ALLA!

Se bilder från kvällen här och här.
Alla vinnare hittar ni här.

5 kommentarer:

  1. Grym kväll gumman=) tack för att jag fick komma!!

    SvaraRadera
  2. bästa kvällen ever! :)
    vilket drag och shit vad kul man hade.
    Hoppas du hade lika kul, kram kram

    SvaraRadera
  3. Din prinsessa är så vacker.

    SvaraRadera
  4. en fråga :)
    är benko och bane bögar ? ahaha

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se